صفحة 15 من 15 الأولىالأولى ... 5131415
النتائج 211 إلى 219 من 219
    «موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheKingOfKings مشاهدة المشاركة
    حقك ايش انت حمار ووافشل خنجر عرفه السيرفر وبكل شيء فاشل ..انقلع بسبب أشكالك قفل كيمو سيرفر ولله لو يحظرك أي بي ماتستاهل
    افشل خنجر عرفه السيرفر ؟ هيرو 4 مرات وقلتو كفته اعتزل شاهين ونافست مجرم وديرك وقالو مش هاخد هيرو وجبت الهيرو غصب عنك وعنهم والدليل هنا
    http://legacy.zm-online.net/vb/showthread.php?t=62437
    ؟ بطلبك ساحة من يوم مالعبتها وبتقول مبعرفش العب ساحة ؟ فاشل ف كل حاجة والاجانب بيسئلوني يلعبو ازاي بالتخصص ؟

بسبب اشكالي السيرفر قفل ؟ اانا فخور فعلا لو انا سبب ان السيرفر يتقفل عشان هريح الناس اللي بتفهم من انها تتعامل مع اشكال جاهلة ومبتفهمش زيك "(

ولو زنقتك ف اي سيرفر تاني او اي مكان تاني بالصدفه هعرفك انا مين وانتا مين ياخيارة
    انتو كلكو داخلين اللعبة امبارح انا بلعب l2 من 2008 ف انتو بالنسبة ليا وللناس اللي اتعاملت معاهم نكرة مش اكتر ومش هرد عليك تاني عشان منزلش لمستواك
    :::التوقيع:::

انا ف السيرفر واقف لوحدي حمزة وسونيا ليا باصين انا كلاني واقفين ف ضهري حاطط علي ديرك وانتو عارفين ^^كورباج كلامي نازل يلسع

«جريملين»

الحل الاحسن للسيرفر يا اما يرجع جراسيا وساعتها هترتاح من قرف الشكاوي واللعنات وخلل
    يا اما يفضل زي ما هو وتحط النقط ع الحروف وتفضل كل حاجه زي ماهي واللى يتكلم حظر نهائي
    انا واحد من الناس اللى بدأت بخنجر من ايام جراسيا ومغيرتوش ف هاي فايف بردو بفرق ضرر طبعا مش هيحس به الا اللى كان بيلعب به في جراسيا ومتكلمتش لا علي خلل ولا علي نيله وبلعب به عادي واتأقلمت به وكان تحالفي كله ساعتها بيقولي غيره .. ده لو هيرجع يعني .

واحب بردو اتاسف للناس اللى حصل بينا مشاكل وانا أكيد مسامح

والناس الجميله بردو اللى عرفتها بركات اخويا وحبيبي والامبنيو واحما فوزي وحوده الابيض وتيفا و الرواي و فلاته وخالد وحمو و الجعفري و فادي واحمد هاني وكريم والشله الجميله اخواتي وحبايبي اللي اكلت معاهم عيش وملح ويشرفني اني عرفتهم وبردو ولاد بلدي طبعا هما عارفين نفسهم ♥ وصاصا و دحوم وسعد وطارق وحمزه والناس الجميله دي وسعيد فياجرا وغيرهم كتير .. ارجو اني منستش حد وانشاء الله نتجمع تاني ♥♥
    التعديل الأخير تم بواسطة Wound ; 24-10-2018 الساعة 04:59 PM

«علقه عملاقة»

السلام عليكم ورحمة الله
    بصراحة قرار غريب بوقت غريب ما اعرف اسبابه الحقيقيه... اكيد في اسباب قهرية تخلي ابو انس يتخذ هكذا قرار
    على كل حال من الطبيعي جدا انه دا حقه.. بالنهايه انا وانتو شباب مجرد لاعبين فقط بسيرفر هو يتعب عليه لكن عتبي عليه كبير طبعا بسبب في ناس كتير متعلقة باللعبه وصار السيرفر جزء من حياتهم اليوميه واكترهم بعمر اولاده ....المفروض ماياخد كلامهم على محمل الجدية ويزعل وينقهر منهم
    (جل من لا يخطء) والمسامح كريم
    قرأت الردود كلها بالموضوع وكانت اكترها وداع وحزن على فراق بعضكم ..لكن بالنهاية يااخواني اسمها لعبه ولو كانت الصداقات يلي بينكم قويه تقدرو تستمرو فيها حتى من بعد اغلاق السيرفر.
    أتمنى التوفيق للكل بحياتهم وهتبقى زمن المحاربين ذكرى جميلة بقلوبنا أكيد

+أخوكم أبوساري..Sarry

KiNGKiMO

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أوضح للجميع أسباب الإغلاق، فهي ليست واقعة معينة أو شيء حدث مؤخراً بل هي تراكمات على مدار السنين أدت إلى هذه اللحظة، فلكل إنسان طاقة والحياة لها متطلباتها.

كانت زمن المحاربين بالنسبة لي حلم بأن تصبح هناك لعبة باللغة العربية تجمع اللاعبين العرب سوياً في وقت لم تكن هناك أي ألعاب عربية وقد تحقق ذلك الحلم بفضل الله تعالى.

والأسباب التي أدت إلى الغلق كثيرة، ومنها على سبيل المثال لا الحصر:

1- الإهانات:
    على مدار سنوات وأنا أتلقى شتى أنواع الإهانات من كل كبير وصغير في السر والعلن بالكلام والصور والفديوهات وكل ما تتخيله من طرق، بدأً من الاستفزاز مروراً ب الاستهزاء والسب والشتم والخوض في الأغراض وحتى سب الدين.

2- الإتهامات:
    الاتهامات بالباطل لم تتوقف أبداً طيلة هذه السنين، فقد تم اتهامي بالكثير أيضاً، بدأً من سوء الرد على الأعضاء، مع إن الرد يكون على العضو بالمثل والكل يعلم كم أحترم الصغير والكبير، حتى اتهامي بالجهل وقلة الخبرة وكمان اتهامي بالكذب والتضليل والانحياز وإلى اتهامي بالطمع وبالنصب والسرقة كمان.
    وهذه أجدد وأبسط أمثلة:

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة
    قرار سليم والله بس متأخر شويه المفروض كنت تقفله من بدرى طالما مش فاضى ليه وكنت ماشى ورا شويه عيال غرقوك وخلو الناس مشيت وإعتزلت
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holsten مشاهدة المشاركة
    اتوقع كيمو يبيها من زمان بس مو محصل فرصه اكثر من ذي مثاليه جدا توقف السيرفر و ترمي اللوم على اللعيبه وخليهم يطحنو بعض .. لا تلعبها علينا ي كيمو وتحط اللوم على كم شخص بسيرفر
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MJRIM_TMxD مشاهدة المشاركة
    قفل قفل ي طعمية و الله احلى خبر دا هههههههههههههه
    سنين من النصب و الاحتيال و اهانة اللاعبين بكرة وراك حساب و كتاب و عذاب على افعالك ي كيمو
    نصيحة مني لا تفكر تفتح سيرفر ثاني .. سلام
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MJRIM_TMxD مشاهدة المشاركة
    قفل السيرفر اطعمية انتهى امر طمعك يلا بقي شوف لك شغل تكتك و بيع طعمية و ترزق الله اكيمو و انا خصيصا هجي مصر اشتري منك
    3-إلقاء اللوم علينا:
    دائماً وأبداً نحن مسئولين عن كل شيء، واحد شتمك فيكون موضوعك موجه لنا "يعني ينفع كدة! هو احنا جايين نتشتم هنا"،واحد خلاك بي كي وأسقط موادك، واحد تبادلت معاه بالخطأ واحد أعطيته حسابك وسرقك... كل أفعالك أنت نحن نُلام عليها.

4- الحقد:
    لم نسلم أبداً من كل فاشل وحاقد، محاولات تشويه السمعة في كل مكان لم تنتهي يوماً وهذا لأنني بفضل الله عاهدت الله أن أعدل بين الجميع دون تفرقة، فكل من تم طرده أو معاقبته لا نسلم أبداً من أذاه بشكل أو بآخر.

5- خيانة الأمانة:
    وكم تعددت السبل في خيانتنا، من القريب والغريب.... فمنهم من استلف ولم يرد ومنهم من استغل منصبه ومنهم من نصب وسرق، وفي النهاية يجب عليا أنا السداد. الثقة انعدمت للأسف.

عدم التقدير:
    منذ 12 سنة بقيت زمن المحاربين على قيد الحياة، تم فيها بذل الوقت والجهد المال ولم يكن أبداً الهدف الأساسي منها هو الربح، طبعاً أحياناً كنت أفكر بالربح ولما لا وأنا أبذل كل هذا الجهد والوقت؟! ولكن في أغلب الأحيان كنت أدفع من جيبي الخاص.
    كل تطوير وكل تعديل وكل إضافة تجد من يعارض ومن يقلل من الشأن ومن يحبط.
    لم يشكرنا على هذا كله إلا القليل بل تم اتهامنا بالتقصير دائماً، مع إن مجرد إبقاء السيرفر يعمل فقط دون أي تطوير، فهذا يحتاج إلى وقت ومجهود ومال.
    يعتقد لاعبي زمن المحاربين أنهم أصحاب فضل عليَ وهم يمنون علينا أنهم يلعبون بالسيرفر ويشحنون، مع أن اللاعب يفعل ذلك من أجل نفسه ومتعته أساساً.

اللي يقولك كان جعان واحنا شبعناه، مع إني والحمد لله من قبل السيرفر وانا ممكن أشتريه هو وأهله أساساً.
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ElbasHa2011 مشاهدة المشاركة
    معتزلها اكتر من ظ£ سنين واحب اقولكم اليوم ده كان جي جي كيمو شبع بعد ماكان جعان وعمل مبالغ رهيبة منها وقدر يأمن حياته من فلوس الناس ال دخلت تتسلي وتضيع وقت وتكون صداقات ف متحاولوش بقي الجعان لما بيشبع يبيع ابوه وامه ولو فاكرين ان ده ممكن يبقي عليكم تبقو مجانين ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
    واللي يقولك أكل عيشك وبتكسب منه كويس، اعمل انت سيرفر واكسب منه أوي وربنا يزيدك.
    لكن إنت هتفتح السرفر إن مكنش اليوم هيبقى بكره وإن مكانش بكره هيبقى بعده هتفحه هتفتحه لأن دا أكل عيشك وبتكسب منه كويس وكويس أوووى كمان وربنا يزيدك

لا أنكر عليكم، أكثر من مرة فكرت في تحويل اللعبة إلى مشروع ربحي بالفعل ولكن كنت أفشل في كل مرة، وأرى أني سأصعب اللعب على أنُاس كُثر لا يمكنهم ذلك فأتراجع.

زمن المحاربين لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي، وإنما هي من هذا الاتجاه مشروع فاشل وخاسر.
    لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي وفيه كل شيء مجاني حتى عملة الشحن مجانية.
    لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي ومصروفاته طيلة السنين أكبر من إيراداته:
    -إيجارات سيرفرات ثابتة (235$) شهرياً.
    -مئات الدولارات للتعديلات من المطورين، حتى أقل تعديل.
    -مئات الدولارات من أجل الحمايات.
    -آلاف الدولارات من أجل ملفات جديدة أصلية، فلا نقبل إلا بأعلى جودة.
    كل ذلك دون أي أجور أو مرتبات.

في النهاية أود أن أشكر كل من شكرنا وشجعنا وساندنا ودعمنا للاستمرار طيلة هذه السنوات، فكان الفضل أولاً لله عز وجل في ذلك ثم لكم.. سامحونا.

وأخيراً، زمن المحاربين للبيع لمن يريد ذلك، والتواصل على الواتساب أو سكايب.

شكراً لكم، والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

مشرف عام سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أوضح للجميع أسباب الإغلاق، فهي ليست واقعة معينة أو شيء حدث مؤخراً بل هي تراكمات على مدار السنين أدت إلى هذه اللحظة، فلكل إنسان طاقة والحياة لها متطلباتها.

كانت زمن المحاربين بالنسبة لي حلم بأن تصبح هناك لعبة باللغة العربية تجمع اللاعبين العرب سوياً في وقت لم تكن هناك أي ألعاب عربية وقد تحقق ذلك الحلم بفضل الله تعالى.

والأسباب التي أدت إلى الغلق كثيرة، ومنها على سبيل المثال لا الحصر:

1- الإهانات:
    على مدار سنوات وأنا أتلقى شتى أنواع الإهانات من كل كبير وصغير في السر والعلن بالكلام والصور والفديوهات وكل ما تتخيله من طرق، بدأً من الاستفزاز مروراً ب الاستهزاء والسب والشتم والخوض في الأغراض وحتى سب الدين.

2- الإتهامات:
    الاتهامات بالباطل لم تتوقف أبداً طيلة هذه السنين، فقد تم اتهامي بالكثير أيضاً، بدأً من سوء الرد على الأعضاء، مع إن الرد يكون على العضو بالمثل والكل يعلم كم أحترم الصغير والكبير، حتى اتهامي بالجهل وقلة الخبرة وكمان اتهامي بالكذب والتضليل والانحياز وإلى اتهامي بالطمع وبالنصب والسرقة كمان.
    وهذه أجدد وأبسط أمثلة:

3-إلقاء اللوم علينا:
    دائماً وأبداً نحن مسئولين عن كل شيء، واحد شتمك فيكون موضوعك موجه لنا "يعني ينفع كدة! هو احنا جايين نتشتم هنا"،واحد خلاك بي كي وأسقط موادك، واحد تبادلت معاه بالخطأ واحد أعطيته حسابك وسرقك... كل أفعالك أنت نحن نُلام عليها.

4- الحقد:
    لم نسلم أبداً من كل فاشل وحاقد، محاولات تشويه السمعة في كل مكان لم تنتهي يوماً وهذا لأنني بفضل الله عاهدت الله أن أعدل بين الجميع دون تفرقة، فكل من تم طرده أو معاقبته لا نسلم أبداً من أذاه بشكل أو بآخر.

5- خيانة الأمانة:
    وكم تعددت السبل في خيانتنا، من القريب والغريب.... فمنهم من استلف ولم يرد ومنهم من استغل منصبه ومنهم من نصب وسرق، وفي النهاية يجب عليا أنا السداد. الثقة انعدمت للأسف.

عدم التقدير:
    منذ 12 سنة بقيت زمن المحاربين على قيد الحياة، تم فيها بذل الوقت والجهد المال ولم يكن أبداً الهدف الأساسي منها هو الربح، طبعاً أحياناً كنت أفكر بالربح ولما لا وأنا أبذل كل هذا الجهد والوقت؟! ولكن في أغلب الأحيان كنت أدفع من جيبي الخاص.
    كل تطوير وكل تعديل وكل إضافة تجد من يعارض ومن يقلل من الشأن ومن يحبط.
    لم يشكرنا على هذا كله إلا القليل بل تم اتهامنا بالتقصير دائماً، مع إن مجرد إبقاء السيرفر يعمل فقط دون أي تطوير، فهذا يحتاج إلى وقت ومجهود ومال.
    يعتقد لاعبي زمن المحاربين أنهم أصحاب فضل عليَ وهم يمنون علينا أنهم يلعبون بالسيرفر ويشحنون، مع أن اللاعب يفعل ذلك من أجل نفسه ومتعته أساساً.

اللي يقولك كان جعان واحنا شبعناه، مع إني والحمد لله من قبل السيرفر وانا ممكن أشتريه هو وأهله أساساً.

واللي يقولك أكل عيشك وبتكسب منه كويس، اعمل انت سيرفر واكسب منه أوي وربنا يزيدك.

لا أنكر عليكم، أكثر من مرة فكرت في تحويل اللعبة إلى مشروع ربحي بالفعل ولكن كنت أفشل في كل مرة، وأرى أني سأصعب اللعب على أنُاس كُثر لا يمكنهم ذلك فأتراجع.

زمن المحاربين لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي، وإنما هي من هذا الاتجاه مشروع فاشل وخاسر.
    لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي وفيه كل شيء مجاني حتى عملة الشحن مجانية.
    لا يمكن أن تصبح مشروع ربحي ومصروفاته طيلة السنين أكبر من إيراداته:
    -إيجارات سيرفرات ثابتة (235$) شهرياً.
    -مئات الدولارات للتعديلات من المطورين، حتى أقل تعديل.
    -مئات الدولارات من أجل الحمايات.
    -آلاف الدولارات من أجل ملفات جديدة أصلية، فلا نقبل إلا بأعلى جودة.
    كل ذلك دون أي أجور أو مرتبات.

في النهاية أود أن أشكر كل من شكرنا وشجعنا وساندنا ودعمنا للاستمرار طيلة هذه السنوات، فكان الفضل أولاً لله عز وجل في ذلك ثم لكم.. سامحونا.

وأخيراً، زمن المحاربين للبيع لمن يريد ذلك، والتواصل على الواتساب أو سكايب.

شكراً لكم، والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

يا كيمًو كلنا مقدرين الانت بتقوله و محدش يقدر ينكر انك استحملت كتير
    و لكن مش انك تغلق سرفر او بيت تانى للناس علشان حبت عالم قليلة التربية او عالم نيته مش كويسه
    فى ناس حبه السرفر و عارفه مجهودك الانت بتعملوا شوف ردود الناس و انت تعرف حبهم ليك و للسرفر حرام تضيع مجهود السنين دى و تفرق الناس عايزة تكمل و تلعب علشان ناس تانيه
    اختار ناس تمسك المنتدى و تبقى مسؤله عنه زى زمان
    و جى ام يبقى مسؤل عن نضافه اللعبه
    لكن فعلا حرام الناس الحبه السرفر و حابه تكون عائلتك التانيه ميتاخدش التفكير فيهم او حتى يكون دا القرار اليستهلوا

El3alamy

:: مطرود ::

أيوه هو المفروض إن الناس كلها توافقك فى رأيك فى كل حاجه لو دا حصل تبقى إنت منافق " لأن ببساطه مفيش شخص بتجتمع عليه كل الأراء "
    فطبيعى تلاقى ناس بتأيدك وناس بتهاجمك وبتيهألى الحمدلله إن حتى وأنا بعارضك عمرى ما قليت أدبى ولا قليت منك فى إسلوبى ولا غلط فى شخصك أنا بعترض على أشياء عاديه
    من وجه نظرى شايف انها غلط مش لازم يعنى أطبلك وأزمرلك عشان أبقى تمام
    وبردو الله وأعلم مين كان رأيه صح ومين رأيه غلط
    زى ما إنت واللى مأيدينك فى قرارتك شايفينك صح أنا بردو اللى مأيدنى شايفنى صح وبيتهيألى دا طبيعى كل واحد له آراءه المهم يعبر عنها صح وميغلطش فى حد

نقطه مهمه ركز فيها
    أنا ليه عضويتى مش محظوره ؟ لأنى الحمدلله مبغلطش بعترض بإسلوب محترم ولو رديت على حد رد حاد فدا تقريباً زيك برد بنفس إسلوب اللى بيكلمنى
    راجع إنت بقى آخر الأعضاء المحظوره فى الفتره الأخيره هتعرف إن معظم المحظورين من مؤيدين قرارتك طيب إتحظرو ليه ؟! عشان إسلوبه زباله ؟
    دا فى حد ذاته نقطه ليك إنك بتحظر على الحياد مش بتشغل بالك مين معاك ومين ضدك لكن يثبتلك إن القرار فى اساسه ممكن يبقى غلط وإلا مكنش زمان طريقه الدفاع عنه بإسلوب كله سب وقذف يؤدى لحظرهم

أما من حيث بقى إنك كسبت ولا خسرت
    فالطبيعى للناس كلها واللى ظاهر إنك الحمدلله كسبان وحتى لو خسران فمش هتبقى خسرت قد اللى كسبته والله وأعلم على كميه المبالغ والتحويلات اللى الناس بتقولها قدامنا بردو الله وأعلم بيكذبو ولا بيتكلمو بجد رزقك وربنا يبارك لك فيه
    وأكبر دليل على كدا عروض البلاسيد زاكين وفريا اللى كانت للة بيشحن أكتر واللى فاز بيها أكتر من شخص ورا بعض بردو الله وأعلم المبالغ كانت بتبقى إيه بس سهله فيه منهم ناس تبعنا نقدر نسألها ونجيب ليك كمان صوره التحويلات .
    فلو إعتبرنا إن المشورع خسران وإنت بتخسر وصدقنا بس صحيح إستنى هصدق إزاى وأنا أعرف ناس أصلاً بتكسب كل شهر مبالغ بسبب البيع والتجاره فى سرفرك يبقى صاحب السرفر خسران يالا ما علينا يمكن دول سبب خسارتك

نهايتها يمكن إنت كمدير دورتها غلط خليت الناس تتجه للتجاره والبيع والشراء بعيداً عنك

أهم شىء طالما إنت واخد قرارك من سنين يبقى متجيش تاخد ردودنا إقتباس وتحسسنا إننا الشياطين والسبب فى إنك قفلت السرفر وضحيت بالغلابه اللى بتلعب وعارضه للبيع أنا رادد بس عشان إنت واخد ردودى إقتباس وليا حق الرد

طيب وإنت بتقتبس مخدتش ليه الرسايل اللى بعتهالك وبقولك فيها

ولا إنت عاوز تنجم نفسك على قفانا وتشيلنا ليلتك وإنك مش مكمل فى السرفر بسببنا لا إنت مش مكمل عشان انت مش عاوز تكمل عشان إنت مش قادر تكمل عشان اللى عشانه ميخصنيش بس متقتبسش جزء من ردودى وتشيلنى فيه ذنبك تمام

وللمره الأخيره أنا ردد بس عشان إنت مقتبس جزء من ردودى مقولتش الحقيقه كامله ولا جيبت سيره الصور اللى فوق دى
    وبيتهيألى يعنى إنت راجل كبير وعاقل والمفروض تبقى تحط الكلام كامل

ولو على الشتيمه بتاعت الناس اللى بتجيلك فكلنا بنتشتم يا سيدى وكلنا بنتعرض لنفس الضغوط من اشكال ضاله ومش متربيه وبنعملهم بلوك ومبننزلش لمستواهم ودا فرق تربيه بينا وبينهم
    ودى عينه من شكل ضال ولا يمكن يطلع بن حرام كمان

تعديل:
    حذف الصورة.

ولو على الرد أنا أعرف أرد عليه وأشتم وأعمل كل حاجه بس أنا أكبر من إنى ارد على شخص بالشكل دا
    وبالمناسبه دا واحد من مؤيدين قرارتك

نهايته بما إنه قرارك النهائى وهتبيع وماشى
    تشرفنا بمعرفتك وكانت فرصه نضيفه جداً

التعديل الأخير تم بواسطة KOC2000 ; 24-10-2018 الساعة 05:57 PM سبب آخر: حذف صورة الشتيمة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaDKiNG مشاهدة المشاركة
    يا كيمًو كلنا مقدرين الانت بتقوله و محدش يقدر ينكر انك استحملت كتير
    و لكن مش انك تغلق سرفر او بيت تانى للناس علشان حبت عالم قليلة التربية او عالم نيته مش كويسه
    فى ناس حبه السرفر و عارفه مجهودك الانت بتعملوا شوف ردود الناس و انت تعرف حبهم ليك و للسرفر حرام تضيع مجهود السنين دى و تفرق الناس عايزة تكمل و تلعب علشان ناس تانيه
    اختار ناس تمسك المنتدى و تبقى مسؤله عنه زى زمان
    و جى ام يبقى مسؤل عن نضافه اللعبه
    لكن فعلا حرام الناس الحبه السرفر و حابه تكون عائلتك التانيه ميتاخدش التفكير فيهم او حتى يكون دا القرار اليستهلوا
    كبرناك مره وسكتنا وقولنا عشان العيش والملح وردينا بإحترام وأدى النتيجه دخل وقال نص الكلام وإنت داخل تغلط فينا معاه متشكرين ياسيدى ولو على التبربيه فإحنا الحمدلله متربين والحمدلله معلناش غلطه واللى يعرف يطلع علينا غلطه يجيب يالا برب كلام طالما كله داخل ينافق ويطبل ومحدش بيقول كلمه حق وعيشو مع بعض

كبرناك مره وسكتنا وقولنا عشان العيش والملح وردينا بإحترام وأدى النتيجه دخل وقال نص الكلام وإنت داخل تغلط فينا معاه متشكرين ياسيدى ولو على التبربيه فإحنا الحمدلله متربين والحمدلله معلناش غلطه واللى يعرف يطلع علينا غلطه يجيب يالا برب كلام طالما كله داخل ينافق ويطبل ومحدش بيقول كلمه حق وعيشو مع بعض
    بتعرف ليش سبيتك لم عرفت انك كنت تزعج كيمو وكدا في ناس كثير تحب العبة وانا مبغلطش في حق حد بدون سبب يلا سلام سرفر قفل بقى شر بس وكلام وسب بارح بلفيس نسيته ???

KiNGKiMO

@SniperShooT
    انت عشان كذاب بس بتعتقد الناس كلها كذابين زيك.... وانا معاك إن الناس اللي بتلعب بتكسب كتير... ومعاك كمان في الشحن وأنا مأنكرتش ده، لكن انت تعرف الشحن بس، لكن ماتعرفش اللي بيتصرف عشان عقلك التعبان مايتصورش إن ممكن حد يصرف من جيبه بس.

وانا لما حطيت تعليقاتك انت وغيرك كان مجرد أمثلة لأصحاب العقول المريضة، مش عشان انت السبب ولا غيرك، وذكرت إن الموضوع تراكمي... فاهفهم أو ماتفهمش انت حر.

وأيه الهدف من إنك تحط صورة واحد شتمك، ليه تبلينا يعني، أحد انا كل الشتايم اللي عندي هنا وعلى الخاص وعلى الواتس يعني؟!

الموضوع انتهى.... الرد كان للتوضيح لا أكثر ولا أقل.

سلام.

صفحة 15 من 15 الأولىالأولى ... 5131415