المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ممكن مساعدة بخصوص ( لفائف التصنيع )

nssor
12-07-2010, 07:20 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ممكن يا أخوان شرح عن اللفائف الخاصة بالتصنيع

اللعبة نص عربي ونص إنجليزي وصعب ألقى اللفائف الخاصة لتصنيع أشياء
من نفس المستوى

أتنمى توضيح أسماء كل لفافة مع لفل القزم ألي يقدر يتعلمها
:dwm_swt:

الورده البيضاء
12-07-2010, 08:59 AM
بالنسبه للتصنيع اهتم بتصنيع المواد AوS لان دول بكراش الباقى كله بأدينا بالنسبه للوصفات عشان تعرف الوصفه دى لانهى سلاح او لبس اقرا الوصفه يعنى مثلا Recipe:Seal Dark Crystal Shield شيل كلمه ريسيب وكلمه سيل هتلاقى ان مكتوب دارك كرستال شيلد ادخل على الدروع مستوى A هتلاقى ان ده درع وهكذا ^^

MaDe4Kill
12-07-2010, 09:40 AM
stooooooooooooooooooooooooop
انا بشوف رسايل تصنيع بتقع ليه طب ديه انا اعمل فيها ائيه انا غول (في اللعبة في اللعبة مش برا............. مخك ميرحش بيعيد )
اعمل فيها ائيه ابعها ولا اديها لواحد يصنعهالي وكمان المواد المطلوبه اجبها منين بليييييييييييييييييز انا محتاج اعرف كل انش دبوس في اللعبه دبه ممكن

nssor
13-07-2010, 07:27 AM
يسلمو يا أختي

بس من لفل كم أقدر أصنع s أو A

الورده البيضاء
13-07-2010, 07:46 AM
stooooooooooooooooooooooooop
انا بشوف رسايل تصنيع بتقع ليه طب ديه انا اعمل فيها ائيه انا غول (في اللعبة في اللعبة مش برا............. مخك ميرحش بيعيد )
اعمل فيها ائيه ابعها ولا اديها لواحد يصنعهالي وكمان المواد المطلوبه اجبها منين بليييييييييييييييييز انا محتاج اعرف كل انش دبوس في اللعبه دبه ممكن

بالنسبه للرسائل بتاعه التصنيع اللى انت بتلاقيها بعها لان زى ما قلت رسائل التصنيع اللى مستواها قليل صعب انك تلاقى مواد التصنيع بتاعتها وانت غول فا متقدرش تصنع غير الصبغات وبعض الاكسسوارات بس

يسلمو يا أختي

بس من لفل كم أقدر أصنع s أو A

ال A تقدر تصنعه من لفل 61 لما تطور المهاره بتاعه التصنيع اما ال s فا من لفل 76 بس تقريبا هتحتاج التخصص ال 3

thepunisher
27-07-2010, 03:35 PM
طيب انا عندي الوصفة و عندي طالبتها عند مين اصنع

اصل بصراحة كان في و احد بيصنع و بعدين اعت اشتري طالباته لما طلع عيني و فلست ههههههههه

المهم ادور عليه مافي موش عارف راح فين

ممكن تقولولي مكان اروح اصنع فيه

الورده البيضاء
27-07-2010, 03:54 PM
لازم قزم يصنعلك بكل بساطه شوف اى شخصيه قزم واطلب منه انه يصنعلك السلاح اشترى وصفه تانيه من نفس النوع واديهاله عشان يتعلمها وبعدها هيفتحلك محل تصنيع عشان تقدر تصنع

Mohsen07
27-07-2010, 04:20 PM
اخوي thepunisher (http://zm-online.net/vb/member.php?u=8038)

انت وش اللي تبي تصنعه والجريد ايش ؟

thepunisher
27-07-2010, 06:33 PM
اخوي thepunisher (http://zm-online.net/vb/member.php?u=8038)

انت وش اللي تبي تصنعه والجريد ايش ؟

ابي اصنع درع s وعندي لفايفة 2 والمواد تبعة كلها تقدري تسعدني

Mohsen07
27-07-2010, 07:09 PM
تم الرد عليك اخوي ..

وان شاء الله اكون افدتك ^.^

تحيآتي ،،