المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كيمو ادخل بالله عليك

zeta060
06-07-2010, 07:17 AM
بالله عليك يا كيمو ترضى ناس تسهر من نص الليل للصباح وتجي ناس مع اول الصباح وتدخل لبايوم وتقتله انتا حتقول انو الموضوع معاااااااااااااااااااااااااااااااااد وكل مره بنتكلم فيه بس انا كنت واقف قدام مكان الدخول لما اهتزت الارض ولما ضغطت ما رضى يدخل طيب نحنا نسوي ايه اكتر من دا

طيب انا عندي فكره بسيطه شو رايك تشيل مننا كراش مقابل مهمه بايوم والله مافيش حل انا سهران من الساعه 12 بالليل للساعه 6 صباحا واقف في محل واحد ومفتح عيوني واللحظه اللي يظهر فيها ما اقدلر ادخل

انا الليله شفت انو السيرفر دا فيهو منتهى الانانيه ونفسي اعرف الشخص اللي صحى بايوم والله انا شفت ناس ببتوسل قبل ما ندخل لبايوم انو ما في حد يقتله قبل ما نطعنه وشفت ناس بتسب في كيمو سب ما ارضى لبشر يسمعه

كيمو انتا عاوز سيرفرك يكون من افضل السيرفرات العربيه لا انتا عاوزه يكون الافضل وانتا يسرت لنا كل صعب طيب بقت المشكله دي وانتا قلبك كبير وبتتحملنا حل لنا المشكله دي بالله عليك

انتا ممكن تسوي المهمه دي لنا بالكراش او ممكن تسوي اعلان قبل ما يصحى بايوم بدقيقه عشان كل اللعبين يستعدو عشان يدخلو له

ارجو من كيمو يحط في باله انو في ناس كل يوم بجي لاول مره عشان تقابل بايوم وما تعلاف الانانيه اللي بتحصل من بعض اللاعبين وبيضيع عليها بايوم مره واتنين وتلاته

ارجووك يا زعيم حلها لنا وخليك دايما الشخص اللي بنتوقع منو الكثير

FLAME
06-07-2010, 07:32 AM
انا استناه من زمان

ليه ما تدخلو الناس على طول الي حق مهمة السب كلاس

وإلى متى ؟؟

بصراحه انا طفشت من كذا

ناس انانيه ما يحبون إلا انفسهم

حتى لو دخلنا صحوه يعني ما في اي فائده

شوفو حل للناس اكثر من 30 واحد يبغى يسوي المهمه

ابي حل لذالك

Lizer
06-07-2010, 07:45 AM
احنا هنعيد ونزيد كل مره دول اصلا باردين معندهمش دم عايزين واحد يلمهم كلهم انانيين وعاملين نفسهم خلاص الي يقولك اقتلت كذا وقتلت كذا بيفتخرو بنفسيهم وهما لا يساووي شئ هما انانيييييييييييييييييييين فقط عايزين مصلحتهم100/100 وطظ في الجميع(الانانيين) دا اي ده

طنقوور
06-07-2010, 08:24 AM
اي والله وفي لاعبين معهم بايوم ويبون يموتونه بعد والله قهر شوف حل ياكيمو

XFoxX
06-07-2010, 09:59 AM
هههههههههههه الله يعينكم انا مخلص المهمه ن قررررن -.-

ان شاء الله يحلها كيموو لطم

الورده البيضاء
06-07-2010, 10:06 AM
انا بصراحه مش عارفه اقول ايه هو فى حاليا حلين فى دماغى
1-محدش يقدر يكلم بايوم غير بعد ما ينزل ب ربع ساعه
2-اللى معاه الخنجر فى الشنطه يبقى زى تذكره دخول لبايوم حتى بعد ما يصحى
وعلى العموم انشاء الله بايوم الجاى انا رايحه وهقتل اى حد يحاول يصحيه PK مش مهم اللبس ولا مهم ال بى ك بس عشان فى ناس بتقول اكمنى خلصته ايدى فى الميه البارده

XFoxX
06-07-2010, 10:11 AM
انا بصراحه مش عارفه اقول ايه هو فى حاليا حلين فى دماغى
1-محدش يقدر يكلم بايوم غير بعد ما ينزل ب ربع ساعه
2-اللى معاه الخنجر فى الشنطه يبقى زى تذكره دخول لبايوم حتى بعد ما يصحى
وعلى العموم انشاء الله بايوم الجاى انا رايحه وهقتل اى حد يحاول يصحيه PK مش مهم اللبس ولا مهم ال بى ك بس عشان فى ناس بتقول اكمنى خلصته ايدى فى الميه البارده

يا قوويه انتي بااييوم الجااي انا رايح ورح اصحيييه واششوف كيييف رح تقتليني هع

zeta060
06-07-2010, 10:42 AM
اولا انا حاط الموضوع عشان نلقى حل من الاانانيين في السيرفر ويجي الاخ اللي فوق دا ويعطينا دليل على مدى الانانيه في السيرفر وثانيا انا بقول انو من حق اي حد انو يستفرد ببايوم لانو بيكون عاوز الخاتم لنفسه والمصيبه كل ما ارجع واوزنها في عقلي القاها صح انا لو لقيت الفرصه ادخل بسرعه واقتل بايوم واخذ لبخلتم لنفسي كنت حسوي سواء نفيت الكلام دا ولا لا بس الحل المنطقي هو حل الاخت الورده البيضاء في انو اللي يكون معاه الخنجر يكون معاه تذكرت دخول حتى ولو صحو بايوم او يكون في مجال لانهاء المهمه دي بالكراش او يكون في اعلان قبل دقيقه او دقيقتين من موعد ظهور بايوم زي اعلان الاولمبياد حتى ولو كان الاعلان دا بيظهر للي معاهم المهمه وبس

Beta
06-07-2010, 12:35 PM
او فى اقتراح تانى كان اتعرض قبل كدا فى المنتدى و هوه ظهور بايوم اكترمن مره بس مش ينزل الخاتم و بالتالى اللى محتاجين المهمه بس اللى يروحو اما الباقى مفيش فايده من قتله

الورده البيضاء
06-07-2010, 12:38 PM
ادى اول دليل على الانانيه واحد مخلص السب فرحان بنفسه ويقولك انا هروح اصحى بايوم ومع العلم انه لو مكنش مخلص السب وناقصله بايوم كنتم هتلاقوه عامل 5000 موضوع مكتوب ارجوكم سيبولى بايوم اطعنه بس ونبى وشويه شويه هيشحت بس لا الناس دى تقولك انا خلصت بايوم ما اخش بقى يمكن اجيب الخاتم قال ايه لو عمل اشتراك ب 20 صره هيجيب حق بايوم بالظبط فى اقل من اسبوع طيب ما انا عايزه بايوم زيى زى الكل ريحت دماغى وعملت اشتراك وهجيبه خلصت الحكايه

ZackFair
06-07-2010, 12:42 PM
السلام عليكم...

الاقتراح سبق وطرح اخوي Beta بس مع الاسف وحتى لو نزل كيمو بايوم يوميا بدون خاتم او خبر
يجوا بعض الناس اصحاب اللفلات العاليه والهيرو ويقتلوه وانا واثق من هذا الشي طبعا اتوقع انك
عارفين هذا الشي !! لاكن الحل ربما يكون بأن ينزل كيمو بايوم في استاذ المصارعين وقت نزوله
برج العظماء وبذلك الناس اللذين يريدون الخاتم سيتوجهوا للبرج واصحاب السب سيتوجهوا للاستاذ
اتمنى النظر في الاقتراح .. وشكرا ..

تمنياتي للجميع..

iDEVILX
06-07-2010, 12:46 PM
السلام عليكم احم احم

كيمو ليش ماتخلي حتى اذا احد داخل نقدر ندخل له ؟

1-تسهل علينا
2-الي يبي بايوم ياخذه اذا يقول نفسه قوي
3- تروح الكراهيه لداركنس وفردس
لانهم يقتلونه كل مره اشوف جوست معا غول يطلعو من عند بايوم

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 01:36 PM
في اول 10 ثواني يصحونه والله الوضوع سار صعب اتمنى يدخل كيمو ومانبي الخاتم اللعبه فيها 50 زعيم يحطون الخاتم في اي زعيم ثاني لازم بايوم يعني

حمض الخليك
06-07-2010, 01:59 PM
مغلق

موضوع واحد كافي بالقسم

http://zm-online.net/vb/showthread.php?t=14885