المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا ربت حد يجاوبني علي السؤال ده

الزملكاوي
24-06-2010, 07:29 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا شباب نفسي حد يجاوبني علي السؤال ده بس بكل صراحة

له اي واحد قوي ومن زعماء اللعبة تيجي تهمسلو مبيردش عليك بس يرد علي إلي في لفله
او إلي ليه مصلحة معاه بس ؟

طبعا انا مبقلش علي كل الزعماء معظمهم يعني 75% فيهم
.
واعطيكم مثال علي الناس الاصدقاء فعلا و هم من زعماء اللعبة زي

oconil و MissEgypt و x19 و ZARZOR و xEPRAHIMx و emperor77 و BLACHGHOST و XehabX .
بس هما دول لغاية دلوختي إلي لقيتهم فعلا اصدقاء لو احتجة حاجة و هم يقدرو يجبهالك يجيبو

يا ريت اشوف كلو اللعبة زي دول و نفسي اشوف واحد قوي جدا بيساعد واحد مبتدىء يا ريت اشوف ناس بيعملو كدا شكرا .

الطائر الجريح
24-06-2010, 07:49 PM
عندك حق اخى الكريم
انا اعتز بيكل من
zarzor@xebrahimx
انا محمد
xzarzorx
الصديق المحب والاخ لهذا الاثنين
مع التوفيق

DevilBlood
24-06-2010, 07:49 PM
برأيي أنا عن نفسي لما أدخل اللعبه بدون مبالغه أقل شيء 5 بيكلموني على الخاص أقل شيء تخيل على مين ولا
مين بدي أرد لذلك بختصر على نفسي و ما برد على أحد لأنه لو رديت حتلخبط كل واحد بكلمه بأيه

و يا ريت مش كل موضوع تضعوه في المنتدى العام

PAAGERIO
24-06-2010, 08:01 PM
كلام انس مضبوط كل واحد عندو حجتو بس اللي مش صح انو ميردش عليك و انت متاكد انو فاضي
يعني فعلا في ناس اقول مغروره شويه متتكلمش معاك لاسباب زي اللفل و الحجات دي ده واقع و منقدرش ننكرو
بس اتاكد يزملكاوي حيجي يوم يفقدو فيه كل اصحبهم و مش حيكلمهم اي حد اصلا بس في ناس زي اللي ذكرتهم طيبين جدا زي مس ايجبت وهما الحمد لله كتار باللعبه بس ميبنوش انا اتمنى اتعرف على كل واحد فيهم

الزملكاوي
24-06-2010, 08:12 PM
لا تفهموني غلط انا موضوعي بينص علي الرد مش علي الحاجات بس اتمني انو كل الاعبين يشيلو حكاية الغرور من قلوبهم و يا PAAGERIO لو عايز تصاحبهم اهمسلهم و قول ممكن نتصاحب هو هم هيوافقو .

ياانس انا مليش دعو بي الحاجات علشان في ناس بتجيب حاجات بي فلوس حقيقية بس لما تصاحب واحد وتطلب منو حاجة مبيتأخرش عليك .

والمفروض اللعبة الاساس الاول لينا التسلية بعديها التعرف علي اصدقاء جدد .

انا والله همسة لواحد في كلان مشعايز اذكر اسمه و بس غرضي في ان همستلوا بس اعرف اسم القائد كتيبته علشان نفسي من زمان من اول ما ابتدية اللعبة ادخلها قلي روح ولي لولا همسة لي صديقوا في الكتيبة و لازم اقول علي اسمه Claod و هو طلع شخص جميل و طيب وقلي اسم القائد وشبه انا وهو اتصحبنا .

ويا رب تكون يا انس عرفة قصدي من الموضوع .

flahemen2010
24-06-2010, 08:24 PM
نعم حبيبي معك الحق انا اعز صديق لي هوX19 الاخرون لااهمس لهم بس لااقصد انه لايساعدون لكنX19رائع جدا كل مااحتجت مساعة اجده هو دوما بجانبي

PAAGERIO
24-06-2010, 08:40 PM
لا تفهموني غلط انا موضوعي بينص علي الرد مش علي الحاجات بس اتمني انو كل الاعبين يشيلو حكاية الغرور من قلوبهم و يا PAAGERIO لو عايز تصاحبهم اهمسلهم و قول ممكن نتصاحب هو هم هيوافقو .

لا و الله انا مش قصدي شيء انا بس حبيت اوضح انو في نوعين من الناس اللي ميردوش
المشغولين و دول من لمهمش و المغرورين وده واقع احنا ملناش دخل فيه ليه نهرب منو او نخبيه في ناس مغرورين بس ده حقهم مش لازم عليه يرد عليك هو غصب؟
انا شخصيا اتحدى اي واحد كلمني على الخاص و يقول اني مبردش عليه الى اذا كنت فعلا مشغول
و اذا مردتش على حد ارجو يعذرني لان فعلا بكون مشغول

الزملكاوي
24-06-2010, 09:00 PM
PAAGERIO انت اسمك اه في اللعبة ممكن نتعرف علي بعض إذا حبية

PAAGERIO
24-06-2010, 09:10 PM
PAAGERIO انت اسمك اه في اللعبة ممكن نتعرف علي بعض إذا حبية

يشرفني نتعرف زملكاوي و نكون اصحاب اسمي باللعبه PAAGERIO زي في المنتدى لكن مارح اكون موجود الى بكره المسى لاني عملت فورمت للجهاز و قاعد احمل في اللعبه و انشاء الله تخلص بكره. لما اخلص تحميل رح اكلمك :mrgreen:

الزملكاوي
24-06-2010, 09:34 PM
شكرا عليقبولك صداقتي و بأذن الله اشوفك غدا علي خير

oryanos
24-06-2010, 11:09 PM
لا ادكر كثر من الي قلتوه
بس حبيت ازيد شوي بس ان الغرور ده حاجة هناك من يكتسبها وهناك من يولد وهي فيه
الي يتغر بنفسه او بشخصيته في اللعبة ده حقوله فكر كويس دي لعبة اولها واخرها حتنتهي بس الي تكسبه حيبقى معك, والالعاب مثل دي طريقة سهلة للخلق صداقات او خلق اعداء في اللعبة وخارجها
وممكن الواحد بدخل بشخصية للعبة ويصقل شخصية اخرى مغايرة الي كان معروف بيها(انا قصدي مو الشخصية الي تلعب بيها)
ويا زملكاوي الي بيساعد احد ده اصلا تربيتو كدا وشخصيتو كدا وعارف مادا يفعل...الخ
ويا زملاكاوي احنا اخوي في الدين, احنا عرب ولا انا غلطان؟؟؟

xXxUtEnAxXx
25-06-2010, 02:26 AM
ههه خليك مثلي

عندي أخت لفلها طخ 82 وش فايدتها لازم اكرفها تعملي كذا وتساعدني بكذا وتشتريلي كذا>>>كرف&ذل^_^

B!G K!D
25-06-2010, 03:08 AM
برأيي أنا عن نفسي لما أدخل اللعبه بدون مبالغه أقل شيء 5 بيكلموني على الخاص أقل شيء تخيل على مين ولا
مين بدي أرد لذلك بختصر على نفسي و ما برد على أحد لأنه لو رديت حتلخبط كل واحد بكلمه بأيه

و يا ريت مش كل موضوع تضعوه في المنتدى العام

هذا الشي يصير لي انا كمان

يكلمني 2 خاص و واحد بالاصدقاء وواحد بالكلان وهذا اذا ما كان احد يكلمني بالعام -_-

ياريت تقدر شوي
لانة الي لفلة كبير يدل انة له علاقات كثيرة باللعبة فدايما يكون مشغول
وبعض الناس تزعل لمن ما الفلفها .. انا مو فاضي الفلف نفسي عشان الفلفك ؟

وانت لمن تصير بموقف واحد لفلة كبير وعنده معارف كثير بتشوف الضغوط الي تجيك تخليك تكرة اللعبة

بالذات لو 2 من اصحابك يتضاربون قدامك ^.^ ولا تقدر تسوي شي