المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اهنات بلا عقوبه

mr b54
24-06-2010, 06:03 PM
حماعه انا كل ما حد يشوفني يقولي نوب نوب و كلام اخر و يستفزني و يجبلي صداع ليه ما احد يتعاقب علي الاستفزاز الناس جالها صداع من ده لازم يكون في عقوبه عشان الناس تحترم بعضها و واضح ان اي حد بيعمل جامد علي غيره هصوت ب لا عشان مستحلي انه يزعج غيره

mr b54
24-06-2010, 06:15 PM
مده التصويت 20 يوم كل واحد يقول رايه شايف انه يرضي ان حد يستفزه ولا لا ؟

PAAGERIO
24-06-2010, 06:18 PM
mr b54 شوف مفيش احد خلق محترف باللعبة يعني دخل اللعبة محترف يعني كلنا مرينا بالمرحلة دي
حتى انس و كيمو و الجزار كلهم بس المهم لما نوصل لمرحات الاحتراف نتذكر احنا كنا ايه و منتغرش
بالعكس المفروض نساعد كل جديد باللعبة عشان يفتكرنا بحاجه حلوه و مين يعرف ممكن يصير اقوى منك و يسعدك و مينساش مسعدتك ليه و انا طبعا ضد الاستفزاز ده اصلا لو كان اسمو استفزاز اللي يستعمل الكلمه دي هو اصلا شاكك بمستواه عشان كده تلقيه يستخدمها بكثره و مشكور على الموضوع

ALqatil511
24-06-2010, 06:38 PM
لوول يعني اذا قلت لشخص نوب ينحظر هههههههههههههههه يا ليت كلمه وسخه او قذره وتحرج مشاعر وتهين شخص لكنها عاديه تعرف بمزاح فقط او جد نقتل 10 مره وحده نقولهم نوبز ضعاف شي عادي

واذا خايف مشاعرك تنجرح فيه العاب ثانيه لناس الحساسه ^^

هذي لعبة حرب يبيله واحد جامد وقوي وواثق من نفسه غير كذا وشوله تقعد في اللعبه للسوالف ^^

لا انا ضد ^^

ASLAN
24-06-2010, 06:43 PM
نوب .. يعني وآحد جديد
حتى في الالعآب الاجنبية .. فيه شآت إسمة noobz يعني النآس الجدآد
وأي وآحد يقولك نوب .. طنشة .. ^^
ترى الحقرآن تقطع المصرآآن ..

mr b54
24-06-2010, 06:58 PM
اوك لكن نوب الناس يقولها للاستفزاز و ده عيب و لازم ينطرد يعني لاعب جديد دخل من اولها يقولوه نوب و يستفزوه و اللي بيقول كلمه عاديه انا مو ذنبي انك عامل نفسك قوي علي غيرك ده عدم احترام بس لو حد قالك نوب تغضب فمتكلمش احسن و انا تعبت من تطنيش الناس ليه هم ما يتخرسوا ولا يجلهم حظر و بالاضافه كلمه نوب المشكله مش فيها المشكله في المقصود بيها مقصود بيها اهانه

mr b54
24-06-2010, 07:04 PM
و ايوه ليه كل واحد يقول نوب لا يتحظر ولو يتحظر سنه لازم يتعلم الادب يعني لو انتوا في المدرسه علي سبيل المثال وحد شتمكم او استفزكم مش بيتعاقب ؟ ذكي يجي يقول لا مش بيتعاقب

PAAGERIO
24-06-2010, 07:19 PM
لا اخي ماعتقد لفض هاذي الكلمه يخليك تنحضر مو معقول لكن رغم كده انا معارضها
و يا اسلان انا اعرف معنى الكلمه بس مش معارض الكلمة نفسها انا معارض القصد وراء الكلمة اللي هو التجريح
في اللاعبين رغم ان اللي قالها هو فيوم كان جديد في اللعبة و يتمنى واحد يساعدو بدل مايحتقرو
و يا اعضاء المنتدى اعتقد الموضوع مكرر لذا رح تغلق الاداره بلا شك يعني اللي عند كلام مفيد مش مكرر
يقولو قبل ممكن نستفيد منو

mr b54
24-06-2010, 07:36 PM
طيب اللعبه محدش فيها عدل كلهم عاملين فتوه عليا و عاوزني اسكت انتوا بس عادي عندكوا ما جربتوا كل شويه نكد

mr b54
24-06-2010, 07:51 PM
مستني اي تعلقات و اي تصويت

DevilBlood
24-06-2010, 07:53 PM
شيء غريب جدا من متى كلمة نوب عليها حظر

noob=new player

لاعب جديد يعني على سبيل المثال

لو دخل واحد جديد و قلتله يا أخي أنت جديد م هي نفسها نوب

و بالعاده الناس بتقول نوب لأي شخص (حتى أنا كثير من الناس قالتلي نوب و انا حاليا ليدر كلان داركنس و لم

أهتم لأنها كلمه عاديه بيقولوها حتى يغيظك

mr b54
24-06-2010, 07:56 PM
لا انا قصدي اللي بيقولها بيقصد اهانه ثم مش علي ده و بس كمان علي الاستفزاز يعني حد يقولك فاشل انا اقوي منك و كلام من ده

mr b54
24-06-2010, 08:13 PM
و ايضا انا قولت هذا مسبقا

ملك الألعاب
25-06-2010, 04:47 AM
أنا ضد الاستفزاز بصفةعامة خاصة اذا كان من أجل التهكم و السخرية من الآخرين.

HellKnight
25-06-2010, 07:45 AM
معلش و انت تستفز لية؟؟ابسط حل اعمل زى خليك بارد الاعصاب و الى يقولك نووب قولو الله يكرمك و اضحك مرة مع مرة هو هيزق من و مش هيكلمك لاكن اشد اعصابى مش محتاجة انى اتعصب و اش فى شعرى منا طول النهار الى واحد اموتو يقلى عمرك ما هتموت اش اكس ولا تكون نص الى وصلو و كلام يحبط بس انا عادى ولا تفرق معى لو بنمشى على كلام الناس يا صاحبى كن زمانك مموت 10 او 20 واحد فى الحقيقة

mr b54
25-06-2010, 12:19 PM
مش مساله اني بستفز لكن مساله ان اللي بيعملوه قله ادب و لازم عقوبه علي ده