المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اصدقاثي انا ليزر الحقيقي ارجو الدخول وعدم البند الفوري وقراءه الموضوع في البدايه

MishoOo
23-06-2010, 09:26 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته......
انا ليزر يا جماعه ازاي انا اخذت حظر و الله ما انا الي قلت الكلام ده في منتدي الترحيب والله ابن عمي هوا مستجد في اللعبه ومش عارف يعمل فيها حاجه فعطيته المنتدي فمعرش يشترك فيه فاعطيته امييل المنتدي يقوم يشتم الاداره والاعضاء والله انا اسف كتيير صحيح انا غلطان اني امنتله انا كمان عملت في مقلب بندتله الاميل بتاعه في كونكر وهو قالي مش زعلان اقوم لما اكفر عن خطئي ووريه لعبه حلوه يبندلي الاميل ارجوكو صدقوني انا مش الي كان بيكلمكم دا ابن عمي والله العظيم ما انا الي كنت بكلمك صدقوني وبعد كده انا لسه بمتحن وكمان كيمياء اقوم اقعد علي الجهاز ليه انا اتجننت و انتو عارفني كويس مش ليزر الي يكلم كده اسالو ناسا واميلي وديفل بلود عليا انا قضيت معاكم ايام حلوه اقوم اشتمكم في الاخر والي يغيظ انو بندلي الاميل وجاي يقولي انا بندته حسبي الله ونعم الوكيل وانا قلتكم الصدق فصدقتوني مرحب بيا معاكم مصدقتونيش يلا ملياش نصيب العب مع اصدقائي وحبايبي. :em_cry2::em_cry2::em_cry2::em_cry2::em_cry2:= 640) this.width = 490;"> (http://www.zm-online.net/vb/images/smilies/l2/elf1_5.GIF)

MishoOo
23-06-2010, 11:03 PM
ارجو الرد منكم يا حبايبي

الزعيم المحارب
23-06-2010, 11:39 PM
حياك بس يعني استغربت -_- من كلام ليزر ضحكني شوي :of_happy:

MishoOo
24-06-2010, 12:11 AM
صديقي وش تقصد مو فاهمك وضح اكثر
سامحوني اصحابي ما كان انا

حمض الخليك
24-06-2010, 02:43 AM
بما أنك عضو من 2009 [مع أن في أقدم منك وأنحظروا بالأساس :mrgreen:]
وإمكانيه صحه كلامك شوي (مع تشابه بالإيبيات ببعض المشاركات وهذا اللي مشككني)

بخفف لك العقوبه من سنه إلى 3 أيام

لو حب أحد الإداريين إزاله الحظر فليتفضل وإذا أصر يخليها مثل ماهي فله الحريه طبعا
الموضوع اللي أتكتب مش شويه ومش هلومهم لو لاموني شخصيا عإجرائي

لكن أطلب مراعاه الراجل [إعطاءه فرصه أخيره] لأنه بيقول أنه مش هو من كتب الموضوع

MishoOo
24-06-2010, 11:22 AM
السلام عليكم ............
يا صاحبي دا ابن عمي يعني اكتر الناس عارف بيا وبطريقه كلامي فلازم نكون بنشبه بعض في اشياء كتييير وبعد كده المفروض انت متشككش فيا لاني انت عارفني كويس حصل مني شئ وبعد كده انا متمسك بالسيرفر عشان معنديش اصدقاء غير هنا يعني لوكان عندي اصدقاء حقيقين برا اللعبه اوكي بس انا معنديش وعموما القرار يرجعلكم في النهايه مش هجبركم علي شئ

PAAGERIO
24-06-2010, 11:30 AM
و الله ميشو عيب كلامك انا اتفاجئة و انا بشوف في منتدى سيرفر ثاني بموضوعك و اتمنى ترد على الوضوع لاني مش متوقع عضو نشيط زيك يقول الكلام ده عيب لو عايز تسيب السيرفر سيبو و انتهى و سيب ذكريات حلوه معانا و بلاش تشوه صورة السيرفر و الاداره
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.............
ارجو اني الاقي ترحيب منكم وانا سبت سيرفر يمنع ذكر السيرفرات الاخرى.
وجيت السيرفر ده لاني واثق اني اعضائه وادارته محترمه مش مثل التانين .
فياريت الاقي ترحيب منكم.
يعني احنا و الاداره مش محترمين؟ احنا كمان مش بنحترمك
سلام

MishoOo
24-06-2010, 11:36 AM
مين قال الكلام ده انا جاتلي بلوه جديده حسبي الله ونعم الوكيل

يا صديقي انا قلت كده انا قلت مش انا الي قلت الكلام دا انا بقول لو انتو مش عايزين خلاص هرحل معا اني معنديش اصدقاء غير هنا

MishoOo
24-06-2010, 11:40 AM
يا جماعه اميل ميشو ده انا لسه عامله هنا في المنتدي الي هيوديه منتدي تاني غير واحد قاصد ينتقم مني
هوا صعب يتعرف اسم اميلي ما اسم اميلي موجود في المنتدي من امبارح وكاتب موضيع والحادثه لسه حاصله امبارح
وبعد كده انتو شاكين اني اكون كاذب والله انتو ادري الناس بيا وليكم الحكم في النهايه

DevilBlood
24-06-2010, 11:43 AM
أوك يا حبي خلاص ^^

MishoOo
24-06-2010, 11:52 AM
يعني خلاص هتفك بان ليزر؟ وافرض فكيته هغير الباسورد ازاي؟

PAAGERIO
24-06-2010, 11:53 AM
مين الواحد اللي عايز ينتقم منك؟ و يعمل موضوع بمنتدى ثاني و يهين الاداره ليه؟
و الله انا صراحة بشك فيك لو عايز تسيب السيرفر سيبو و خلاص و بلاش تسيب اتهمات لحد ده كلامك بالمنتدى
الثاني و انا متاكد منو لكن انس سامحك يبقى خلاص و لو كلامي غلط فانا اسف

a7madyoussef
24-06-2010, 12:03 PM
فعلا والله مش ليزر اللى يقول الكلام ده ولا يمكن ان هين احد ارجوا من الادارة ان تزيل الحظر من عنده لان ده ماكان خطاه وبلاش الظن السيئ فيه يا عم paagerio هو شخص طيب جدا

PAAGERIO
24-06-2010, 12:15 PM
انا كنت مصدق كلامو و الله ياحمد لما و قعت المشكله بس بعدين لما كنت بشوف في منتدى سيرفر ثاني
ممكن اجد فيه مواضيع مفيده لكن بالصدفه و جدت بمنتدى الاعضاء الجدد عضو اسمو ميشو MishoOo
و كاتب الكلام ده بعد موقعة المشكله

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.............
ارجو اني الاقي ترحيب منكم وانا سبت سيرفر يمنع ذكر السيرفرات الاخرى.
وجيت السيرفر ده لاني واثق اني اعضائه وادارته محترمه مش مثل التانين .

و انا من باب الحرص حبيت اعرض الكلام ده يعني مش معقول اتغاضى عليه و لا انا غلطان؟؟؟
عموما انا اسف لو كنت غلطان و الاداره ليها حرية التصرف ده بس مجرد توضيح مني علي شفتو

MishoOo
24-06-2010, 12:56 PM
يا صاحبي paagerio دا ابن عمي والله انا بندتله اميل فول تو سوكت في كونكر ومش عايزه يعمل كده دا كان هاين عليه يقتلني و بعد كده اسم الاميل بتاعي باين من عنوانه وانت عايز متصدقنيش خلاص انا مش عايز العب اي لعبه اون لين الوداع يا اصحابي الوداع وشكرا يا احمد علي انك بدافع عني بس خلاص انا عضو غير مرغوب فيه الوداع سلام

PAAGERIO
24-06-2010, 01:13 PM
خلاص يميشو انا مصدقك بس اللي مش فهمو ليه ابن عمك عمل المشكله الالى زي مقلت في منتدانا
و بعدين عمل موضع بمنتدى سيرفر تاني للعبه عايز ينضم ليها و مش عجباه الاداره في السيرفر ده دى امر مش معقول حيستفاد ايه؟
و انا اسف اصلا على كتابة الرد و انت حر في اختياراتك المهم تكون صادق مع نفسك

MishoOo
24-06-2010, 01:25 PM
اقولك هوا عايز كل حاجه تبقي فري مش عايز يتعب في حاجه وكمان عشان البفر بكراش مش عايز يلعب فيه بيقول التانين اقوي منه مخه في حاجه وغير كده هوا عايز يلعب في سيرفر يجيب ال 85 في يوم واحد شوفت الجنان وكمان انتقاما مني لانو ممعهوش اميل جامد دلوقتي في كونكر

PAAGERIO
24-06-2010, 01:42 PM
اخي و الله انا اسف حاسس اني ضلمتك و مرحبا بيك معانا اقول ليزر
و اتمنى الاداره تشيل البان
اسف صديقي ليزر كان كل غرضي من البموضوع مايتشوه السيرفر
و يهمني نكسب عضو نشيط مثلك
اسف

MishoOo
24-06-2010, 01:46 PM
لا عادي يا صديقي ما حصل شئ من حقك تشك في كلامي لاني الاشياء الي عملها مفتعله بدقه عموما حصل خير بس اتمني الاداره تفك البان و انا اسف اني وثقت في احد المشكله انو مين ابن عمي هثق في مين بعد كده واسف علي الي صدر منه