المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا جماعة اللي محتاج اي حاجة في اللعبة ..........................

hossammor
30-04-2007, 10:19 PM
يا جماعة اللي محتاج اي حاجة في اللعبة يقول علي طول ميكسفش في هنا وليد هيرود علي كل اللي أنتم عوزينة وكما أحمد أحمد ده اللي عامل اللعبة خلاص سلام:)

adisaadisa
04-05-2007, 08:03 PM
حاجه بسيطه جدا بس يا باشا

هو كل ما بدزيد ليفل هنا فى اللعبه بدزود الانت او الاسترنس زى سيلك رود ولا هنا بدزيد لوحدها اصل انا وصلت ليفل 7 ولسه الاسترينس بتاعى 41 ؟؟؟

adisaadisa
04-05-2007, 08:39 PM
سؤال كمان معلش :

- بالنسبه للمهارات الى بتعلمها فى خانتين ليهم هما

active ----- passive

فى حجات بنتزل هنا وفى حجات بتنزل هنا ايه الفرق بين الاتنين والمشكله ان فى حجات بنزلها

ومبتشتغلش او يمكن انا الى مش عارف استخدمها عموما انا مش فاهم الحته دى خالص ؟؟؟؟

DoLsY
04-05-2007, 08:51 PM
هو كل ما بدزيد ليفل هنا فى اللعبه بدزود الانت او الاسترنس زى سيلك رود ولا هنا بدزيد لوحدها اصل انا وصلت ليفل 7 ولسه الاسترينس بتاعى 41 ؟؟؟
il STR wel INT mesh bizedo fil le3ba di ,, kol shakshia leh basic stats bta3etha btfdel beeha 3alatol
PS:ana mesh mot2aked men il no2ta di law ily ana ba2olo da ghalat 7ad yesa7a7ly please.

سؤال كمان معلش :

- بالنسبه للمهارات الى بتعلمها فى خانتين ليهم هما

active ----- passive

فى حجات بنتزل هنا وفى حجات بتنزل هنا ايه الفرق بين الاتنين والمشكله ان فى حجات بنزلها

ومبتشتغلش او يمكن انا الى مش عارف استخدمها عموما انا مش فاهم الحته دى خالص ؟؟؟؟

il active di il skills ily btshaghla bil F1,F2 we kida..zay maslan il power shot wel mortal blow
dol enta lazem tdos 3alehom 3ashan yeshtaghlo
il passive di skills btshtaghal automatic..be mogarad enak tet3alem skill men dool btfdel ma3ak 3alatol

adisaadisa
04-05-2007, 09:17 PM
الف شكر ليك يا دولسى على المعلومات دى

انا فعلا كنت محتاجها

بالنسبه للشريط الاصفر دا

انا سالت ناس تانيه وقالوا انه لما بتلعب بى فى بى بيقل الاول قبل ما صحتك تقل ...

وشكرا مره تانيه

adisaadisa
05-05-2007, 01:38 PM
سؤال كمان بعد ازنك يا باشا :

- بالنسبه للتزويد الصحه ... مفيش طريقه تخلى الصحه والبور يزيدو بسرعه شويه وانا قاعد ولا

هفضل كده على طول

- الحجات الى بتتباع فى محل البقاله دى استخدامتها ايه ... ان اشتريت زجاجه من الحمراء الى

المفرود بتاعت الصحه ولما استخدمتها لقتها بتعد فوق كده 15 ثانيه وبعدين مزودتنيش حاجه ولا

حتى خلتنى ازيد بسرعه وانا قاعد يبقى استخدامها ايه ؟؟؟

darkman
06-05-2007, 08:13 PM
شباب حسب معلوماتى ان النت و الاستر دا زى سيلك رود بس بطير تانى فى بفات بتزول الانت و الاستر بس أول بف بيزويد 500 الستر ب 30كيلو يعنى الف و اخر واحد بيخلية 30 كيلو ب 40 مليون
ههههه مش غالى خالص

darkman
06-05-2007, 08:14 PM
المعلومات دى انا شوفتها بعينى عند واحد صحبى مأفلها بس معاة تنين ربنا يوعدنا ^^

HiTsU
08-05-2007, 10:43 AM
srt , dex , con
الحاجات دي كلها اسماها basic statues يعني مش بتزيد او تقل إلا في حاله واحده
بتشتري حاجه اسماها dye و هي عباره عن وشم بيزد في حاجه و ينقص في حاجه تانيه
و طبعنا بتشتريها حسب نوع class بتعتك

adisaadisa
08-05-2007, 04:25 PM
شكرا يا hitsu على العمومات الجامده دى والله انت ربنا بعتك لينا نجده

بس معليش بقى استحملنا فى الاسئله الى جايه كمان...

HiTsU
08-05-2007, 05:40 PM
مافيش اي مشكله اي حاجه في اي حاجه انا موجود انشاء الله و بعد اذن hossammor هو الموضوه موضوعك لكن انا كمان في ال خدمه برضه ^^

HiTsU
08-05-2007, 09:07 PM
easy tyeb /invite playername

خلي بالك عشان الdrops تبقي بالتساوي بينك و بينه
عدل في option بتاعت اللعبه صفحه ال game
الي random

HiTsU
08-05-2007, 10:07 PM
بص يا سيدي
في البدايه اي Npc فوقيه علامع تعجب صفرا معناه عنده quest خدها

بالنسبه لل clans عادي orc ma3 human ma3 ay 7ad 3adi مافيش مشكله
بال الدايه صعب انكت تعمل party مع حد مختلف علشان صعب يسافركل او انت ترحله لو نفس نوعك يكون افضل في الدايه لحد ما انتوا الاتنين تروحوا مدينه محايده و هي حالدين ابتداء من lvl 19 غالبا

عشان تظبط ال party افتح ال option و روح قايمه game في الاخر خالص هتلاقيها kinder keeper
حولها الي random

HiTsU
08-05-2007, 10:33 PM
لا خليك راجل اسبت لازم يبقي في تنوع في ال game و علي فكره الشخصيه الساحر في dark elfs جامدين جداا

بالنسبه لل quests في قائمه Alt +u تقرا او في وش راجل عندك في الجنب دوس عليه هيوصلك

كل quest لما تبتديها و تفتح القايمه دي عندك هجبلك سهم يرشدك للمكان الي بعده او يقلك اسم الوحوش المطلوب تموتها او الراجل الي هتوصله حاجه

و متقلقش انا قلت هجاوب بصدر رحب عداي مايهمكش المهم برضه انك تحاول تكتشف و تطور نفسك ده مهم جدا في نوع ده من الالعاب و إلا هتزهق و تمل من اللعبه

moataz1988
09-05-2007, 02:46 AM
انا عايز اعرف البشر ولا الجن ولا الغول ولا الاقزام افضل مين مين ...........

HiTsU
09-05-2007, 04:20 AM
مفيش حد احسن من حد كل واحد ليه دور و بيخدم بشكل معين الي بيفرق انت بتحب تلعب بايه
و نفسك تبقي ايه