المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اكتر اجناس في العبه

ملك النار
18-03-2010, 06:48 PM
شباب لاحظت انه البشر اكتر شخصيت وانتم لاحظوه اكتر اناس يعملوهم بشر ليش يعملوهم بشر ليش ما جان او الغول تخصاص المدمر يدمر الوحد تدمير المدمر يمتاز بي قوته الهجوميه يضرب 10 وحوش بي ضربه وحده امه صائد كنوز فهوه قوي جدن في سرعت الهجوم ازه احسنت استعماله راح يكون دمك كامل طول الوقط يضرب كتير وحوش ودمه كامل حته الساحر لا يقدرله يضرب الساحر ضربته يكون مايت بس بقول انه افضل تخصاص لا يوجد كل جنس عنده ميزه الغول قوي جدن و البشر و الجان و الجان الظلام و الكاميل ازه تقاتلوه كل العبه راح يموت الساحر بي ضربه وحده
انا مصارع لفل 71 ضربني كاميل ذكر ضربه قوته 2554 وهوه متعذذ الكاميل قوي وكل الشخصيت قويه بس اعرف تسدخدمه فا القزم من دون لو كان نص العبه طلعت هوه يصنع نص العبه معاهم اسلاحهA S كلهم من القزام قليل الي بشتروه اسلاحه من مستر كات

conan44
09-05-2011, 01:38 PM
لان الناس دي بشر اصلا

اطلع جني واتعب نفسي ليه

بعدين البشر اول جنس في العبة ( في لائحة اختيار الجنس والشخصيةوالاسم ..الخ)

يعني واحد جديد بيمسكله اول خيار ويطق بس يبي يلعب بعدين يشوف تخصصات وووو ويسوي الي يناسبه

مشككووورررر علا الموضوع

king zOoOm
22-05-2011, 07:01 PM
لان الناس دي بشر اصلا

اطلع جني واتعب نفسي ليه

بعدين البشر اول جنس في العبة ( في لائحة اختيار الجنس والشخصيةوالاسم ..الخ)

يعني واحد جديد بيمسكله اول خيار ويطق بس يبي يلعب بعدين يشوف تخصصات وووو ويسوي الي يناسبه

مشككووورررر علا الموضوع
انا اوافقك الرئي اخوي

TheGoste
25-05-2011, 10:06 PM
البشر متوسط في كل
شيء هجومه ودفاعه
وسرعته
يعني قوي مش
ضعيف اما التخصصات الثانيه
مثلا الصارخ يتميز بقوة هجوم
المتجبر قوة هجوم
الخ..............

دوق الالعاب
26-05-2011, 12:18 AM
البشر في شكلهم ولبسهم يجذبوا اللاعب لما يشوفهم زي أنا مثلا أول شخصية عملتها جان ظلام عشان عجبني لما يجري زي الننجا وضربه كمان بس يوم مر عليا مبارز حامل شفرات و لابس درع يا ماشاء الله تقول حيدخل معركة طاحنة لوحده في ذاك الوقت قلت لظلامي باي باي حبيبي نتلاقى في الأحلام ههههههههه .

AKIMICHI
26-05-2011, 03:10 AM
لأن أي لاعب جديد .. بيختار "جنسه"
فـ لما يدخل اللعبة ... يتدرب كتير
و يكتشف إن في تخصصات تانية أحلى أو أقموى .. أو أكثر متعة
بيبقى عايز يعمل شخصية تانية
بس بيكسل ... وبيقول إنه لسا حيتدرب و يجمع فلوس تاني ؟
فـ يطنش الموضوع ... يكمل في شخصية البشر بتاعه

علشان كدا كل اللاعبين "بشر"

تحياتي

ملك النار
26-05-2011, 05:53 AM
=\= هاذها الموضوع من قبل سنه وشهرين == كنت اكبر نوب

najran
04-08-2011, 05:22 PM
ياشباب اقدر اسوي شخصيتين

Dante200
04-08-2011, 05:29 PM
انا اقولك شخصيتي نفس اسمي بالمنتدى اسمها(Dante200)

والشخصيه 1ذكر من البشر تدري ليش اخترت بشر؟؟؟؟ اقولك

شفت الجان(لقيتهم حلوين مره)

شفت جان الضلام (لقيتهم............. والله مدري وش اقول)

شفت الاقزام(اصلا يوم شفت الشنب قلبت علطول)

شفت الغيلان(لونه زيتي لو ان لونه اخضررررررر كان خذيته)

شفت الكاميل(شفت نص الجناح مقطوع قلنا تشوه جيني)

شفت البشر (شفته ادمي لا شنب طوله مترين ولا حلو مره ولا.. احم ولا لونه اخضر ولا متحول جيني وخذيته)

AKIMICHI
04-08-2011, 06:39 PM
معظم من في اللعبة بشر .. لأنك بتختار شيء يشبهك .. أو شخصية شكلها حلو >حليوة xD
يعني لو لاحظت .. معظم البنات في اللعبة سووا شخصية كاميلة .. أو جان نور .. أو قزمة في البداية .. و السبب .. شكلهم رقيق أو كيوت

بس بعد ما تفهم اللعبة و تحس إن في شخصية تريحك في لعبها .. بتسوي شخصية جديدة طبعاً :)
بس في ناس بتوصل لفل عالي .. و بالموت ..
فـ بيكسلوا يسووا شخصية تانية و يلفلوها والخ الخ xD
و بالتالي يلتصقوا بشخصية البشر خاصتهم و يقولوا امرنا لله XD

أنا شخصيتي الاولى كانت بشر .. مغامر ... AKIMICHI
بس بعد ما زهقت منه ... قلت بغير التخصص ..بس حصلت شوية مشاكل .. و استقلت من اللعبة
جيت بعد 3 اشهر وكأني لا اتذكر شيء باللعبة
فسويت شخصية جديدة .. كانت كاميل و سميتها AK1MICHI
كان ودي الغي شخصية المغامر و اخلي الكاميل بنفس الاسم القديم .. بس مادمت سويت شخصية ولغيتها .. مستحيل تعطي الشخصية الجديدة اسم الشخصية الملغية @@

والحمد لله .. أنا مرتاح مع الكاميل .. صحيح مرات أحسه ضعيف .. بس مرتاح معاه يعني xD
(تخيل .. لابس سلاح ايكاروس +5 وعليه حجرين ارض .. و درعي كله +4 معنديش مجوهرات زعماء للأسف .. ومع ذلك .. بموت في الهيل باوند @@ ... لو تجمع عليا وحشين باضطر اتحول أو استخدم بفات اضطرارية @@)

شكلي تفلسفت و طولت عليكم xD ... ما علينا xD