المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكر خاص الى العضو البرنس

LishMan
01-09-2007, 07:58 PM
الصراحه انا مش عارف اقول ايه بس انا بشكر prince على الواجب الجامد اللى عمله معايا
انا وزملاتى علشان انا تعبته معايا وشرحلى اللعبه وساعدنى فيها على معرفتها الف شكر يا غالى وانا اسف على تضيع وقتك يا غالى
الف شكر والله

prince
02-09-2007, 01:08 AM
هاضا واجبي وانا ما بقدر ابخل على حد باي معلومه بعرفها shiny

وانشاء الله اشوفك من ابطال العبه وسادتها ههههههههههه cool

LishMan
03-09-2007, 11:50 AM
ده العشم برده يا برنس

seadanger
28-09-2007, 01:00 AM
ههههههه برنس حببنا كلنا والله هو ليه عليا جميل مايتعوضش

ekadi11
02-10-2007, 12:31 PM
بس انا مرة طلبت منو يساعدني وما ساعدني ولا مرة عشان هيك انا بكرهو ونفسي اقتلة بس هوا جبان :no: وما برضا يتحداني خايف مني:show:

seadanger
05-10-2007, 04:00 PM
ههههه مهو علشان الحقد ده عايزه يساعدك ازاى وانت اكيد لو عملت معاه pvp هاتموت علشان هو جان ظلام

ekadi11
06-10-2007, 10:03 AM
بس مرة انا قتلتو وما حسبها وصار يحكي ما كنت جاهز بس هوا كان جاهز وهوا الي هجم اول بس مات يا حصرة عليه

prince
09-10-2007, 10:05 AM
بس مرة انا قتلتو وما حسبها وصار يحكي ما كنت جاهز بس هوا كان جاهز وهوا الي هجم اول بس مات يا حصرة عليه

بس انا مش فاكر انك قتلتني وله مره bleh ، وذاكر اول pvp كان بيني وبانك كنت انتا ميت بغضون 5 ثواني وكان النزال في ساحت القتال الي قرب جيران (وقتها قلتلي مش محسوبه ) :harhar:

وبحب اذكرك لما كنت انتا في شخصيتك الثانيه dark ، مين الي اعطاك 10 ملايين عشان تشتري اسلحه ودروع اليك لما ما كان معك اشي حتى اتسافر يا حزين ( وقتها حكيتلك اشتري المحل بلي فيه ههههههههه blow )

ولما كنت انتا لفل 5 وسرت لفل 20 مين كان عاملك بارتي معاه وانتا كنت قاعد تتفرج علي ( لما كنت بسوي الjop 3 dum الي )

ولما كنت انتا في شخصيتك الاوله ekadi11 لما كنا الفلف في كيترا وبالدليل كان معنا 7up تنكر blow

وبحب احكيلك اذا بدك اتعلق على اي مشاركه الي فانا بحكيلك ريح حالك لانك راح تطلع امنكس هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه blow

ekadi11
09-10-2007, 11:30 AM
اذا الحكي صحيح جيب دليل يا شاطر:harhar: جيب صورة انك قتلتني واصلا انتا ولا عمرك ساعدتني في انا اعلي لفل او اعمل jop3 :harhar: هذا دليل انك كذاب مش قلتلك ما تكذب في رمضان اتقي الله وروح استغفر الله يا كذاب:no: