المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حرااااااااام تخصص المصارع ضعيف

thebigmanwich
24-01-2010, 01:18 PM
الى بيدخل المصارع يشوفه حلو وقوى بس المنظر الخارجى هيضرك الحين اغبى شىء فى المصارع انه لازم يشحن مهاره عشان يعمل مهاره هذا شىء غبى جدا يعنى ممكن 5وحوش داخلين عليك وانت لسه بتشحن هذا اول شىء وانا شايف القناص هجومه قوى يعنى قناص لفله 55 اقوى من مصارع لفل 61 ايش يعنى هذا؟ والساحر اقل منى ب3لفل ويموتى بضربتين وما معاه غير بوفات مستر كات وانا معى بوفات مستر كات و زمرده!! لو سمحت تسليح المصارع شوى
وشكرا لكل من يدخل^^واذا كنت غلطان =سوررررى......

lords
24-01-2010, 01:36 PM
مع اني كنت مصارع المصارع نفي منشد التعويذات

الله عليه ملك البي في بي بس المصارع اقوى شئ فيه

الدفاع البدني قووووي جداً في الدفاع البدني

BOOM
24-01-2010, 02:23 PM
اسف بس مافي غبي هنا غيرك انت .. يعني الى متى ؟

ادخل عل يوتوب وشوف فيديو للتخصص المصارع

وشوفة هوة كيف في ال pvp

ابصراحة انتو ما تعرفو حاجة في العبة غير فتح شخصية جديدة وبليز لفلني

الناس وصلو القمر وانت لسة تحفرو

oryanos
24-01-2010, 04:37 PM
لمعلوماتكم المصارع والتخصص الاخير مبارز
ده في نضري ادكى التخصصات
مين يقدر يقاتل من بعيد ومن قريب ومن كل جهة قوي
المشكل الي في المصارع ان دفاعه السحري ضعيف بس ادا سلحته باللاوازم المطلوبة حيرجع الة قتال فتاكة
ولكن ليس الشخصية الي تكون قوية او ضعيفة بس %60 من قوته تاتي من الشخص الي يلعب بالشخصية
ولقول الاخ boom روحو للفيديوهات وشوفو المبارزات بين كل التخصصات واحكمو
المهم ليس هناك شخصية قوية عن الاخرى بس الشخص هو الي يجعلها تمام
واسف ادا طولت عليكم

B!G K!D
24-01-2010, 04:40 PM
المصارع قوي
سوي مقارنة بينة وبين الساحر بدون بفر وبنفس اللفل
الساحر ما يسوى حاجة عند المصارع
عشان كذا المصارع من اقوى التخصصات في الاولمبياد
وممكن انت تموت بسرعة عشان مجوهراتك تعبانة

وباي

oryanos
24-01-2010, 04:47 PM
اه نسيت وهناك مهارات عنده يقدر بها يضرب اكتر من وحش ادا تجمعو عليه
والي عامل شخصية مصارع عارف على مادا اتكلم
وشكرا

man from libya
24-01-2010, 05:08 PM
التخصص المبارز يبي واحد ذكى لانه هو تخصص ذكى ونادر ماتلاقى احد مندمج معه يعنى هندس نفسك مع مهاراتك

man from libya
24-01-2010, 06:33 PM
المصارع قوي
سوي مقارنة بينة وبين الساحر بدون بفر وبنفس اللفل
الساحر ما يسوى حاجة عند المصارع
عشان كذا المصارع من اقوى التخصصات في الاولمبياد
وممكن انت تموت بسرعة عشان مجوهراتك تعبانة

وباي

تعليق على ردك . . . . معاك حق انا كنت بالاولمبياد وكانت مجوهراتى تعبااااانه بس الحين تمام وان شاء الله يشوفوا قوة المبارز

DevilBlood
24-01-2010, 06:42 PM
يا أخ تدري ليش الساحر بيموتك و أنت مصارع بضربتين لأنك مش لابس جواهر و ما تعرف أن الجواهر تحميك من الهجوم السحري كفوا عن التذمر و تعلموا اللعب

crysis
24-01-2010, 07:01 PM
والله منا عارف الشباب صارو كل واحد يعمل شخصية و لما يتخصص و كل حاجة بس ميعرفش يلعب فيها ولا يعر يحترف مهاراته يقوم يعمللك موضوع و يشوه سمعت التخصص و يخليه اضعف تخصص @_@

لعلمك اخوي انتا مش عارف قوة المصارع ادخل زي ما اقلك BOOM على اليوتيوب و شوفه بالpvp راح تتراجع عن كلامك تانيا الي بعمل شخصية لازم يفضل عليها و يحترف مهاراتها و كل حاجة و يتدرب عليها مش يعمل شخصية تاني يوم يقول مش عارف العب فيها يروح عامل شخصية تانية

انا لعبة بكل انواع المقاتلين في اللعبة بس اكتر واحد عجبني في القوة الي هوا مصارع بتاع البشر بالنسبة للجان مقاتلهم ضعيف 100% و تانيا يا حبيبي انتا ما قريت قصة اللعبة البشر اذكى و اكتر ناس بفهموا في الالحة يعني سحرة و مقاتلين البشر قوى ناس في اللعبة يعني باختصار البشر اقوى ناس لاتقلي جان ولا جان ضلام و لا غول و لا اقزام طبعا احترامي للشعوب التانية لاكن انا بقول الحقيقة ~~

افا

الزعيم المحارب
25-01-2010, 01:44 PM
المصارع اللعب فيه فلة وحلو وسكيلات قويه جدا تبي اكبر دليل

VEGETO اروع مبارز في اللعبة لا يهزم 1VS1

وانا مجرب معه ومعي 2 سحرة قتل الساحر مهلك ارواح وقتلني وسيد الشعوذة قريب يموت

وسكيلاته روعه

وتقدر تضرب 100 وحش مره وحده وتموتهم >< خارق

وانا عامل واحد بس تركته لأني حبيت الكاميل

وانس على حق تعلمو اللعب كويس تالي روحو PVP فهمتوا

M4JD
29-01-2010, 09:02 AM
لمعلوماتكم المصارع والتخصص الاخير مبارز
ده في نضري ادكى التخصصات
مين يقدر يقاتل من بعيد ومن قريب ومن كل جهة قوي
المشكل الي في المصارع ان دفاعه السحري ضعيف بس ادا سلحته باللاوازم المطلوبة حيرجع الة قتال فتاكة
ولكن ليس الشخصية الي تكون قوية او ضعيفة بس %60 من قوته تاتي من الشخص الي يلعب بالشخصية
ولقول الاخ boom روحو للفيديوهات وشوفو المبارزات بين كل التخصصات واحكمو
المهم ليس هناك شخصية قوية عن الاخرى بس الشخص هو الي يجعلها تمام
واسف ادا طولت عليكم

اخي راح زمان المصارع الكاميل يضربو من قريب وبعيد

TheGoste
29-01-2010, 12:36 PM
رحم الله امريء عرف قدر نفسو __ يا thebigman المصارع يحتاج خبرة كتيرة في اللعب + السرعة +والذكاء فهل تمتلك هذة الاشياء؟

ملك النار
06-02-2010, 11:00 AM
اخي المصارع لا يظهر قوته اله مع اسلحتها الكامله جمعنها فريق من 8 اعضاء عشين نقتل وحش قوي جدن وكمان سريع ضربته توصل 800-1000 هاده الوحش ضرب ساحر ضربتين ومات انا مصارع لفل 71 ضربني 10 ضربات متت كل شي اله ميزاته الساحر قوي بس فيه وحوش دفاع السحري اقوه من الساحر

ملك النار
06-02-2010, 11:03 AM
المصارع يحتاج شي واحد اسلاحه 100% ازه انت لفل 61 اشتريه سلاحA ودروعA وحط 6+ وكمان جوهر A ولله لا تقتل ساحر لفل 65

zaki95
08-02-2010, 06:10 PM
اح احئ احئ احئ اخ توف ... اححح .. بسم الله الرحمان الرحيم .
- انتم بما لايوصف العبد خاوين ذكاء للمصارع والمبارز ورائه شخص بيلعب بيه وانت الي تصنعه وعلى غيار الخبرة الي تاخذها ولفلك في اللعبة لازم انت بنفسك يكون عندك خبرة مع المبارز .
انت تجي تقول المصارع ضعيف وانت مادرسته ابدا .

thefire
08-02-2010, 06:56 PM
الى ما تعرفه ان المصارع له سكلتين يضربوا جماعى يضرب كل الى حواليك

solitary_X19
08-02-2010, 06:57 PM
المبارز ليس ضعيف
الضعيف الي بيلعب به
المشكلة اللي بتواجه التخصص هنا هجوم و دفاع السحرة العالي مع البافات
و مهارات المبارز في السيرفر هنا متطابق مع مهارات السيرفرات الرسمية 100% من الانترلود كمان
وتلفيله سهل مع الاشياء المتاحة في السيرفر

kadia
17-02-2010, 12:37 AM
المصارع قوي وانا معترف انو في واخد لفل 40 مصارع وانا مستحضر ارواح قتلني وانا لفل 50

والسبب كان انو ماكنت لابس قفازات وجواتي وخوذة ماكنت لابسهم بس رحت شريتهم وقتلته

بس اقلك ترا المصارع قوي ومع الصبغة يصير اقوى محارب في اللعبة

انا اول ما اخذت المستحضر قلت عنو غبي وفاشل لكن احين اهزم مشعوذاعلى مني ب5 لفلات

مثل صاحبي اخذ مصارع وصار يقتل محارب جان ضلام اعلى منه ب8 لفلات

وترا كل التخصصات قواي بس يبيلها ترتيب

مثل تخصصي (مستحضر ارواح) إذا ما اعمل مهارات الاضعاف في بداية الـpvp اموت في ثانية

واي مهارة ماتعرف تستخدمها اسأل عنها في المنتدى

مجودي
17-02-2010, 12:56 AM
حراااااااااااااااااااااااام عليك افضل تخصص حربي هو المصارع وصح انه يشحن بس نادر تلقاه يضرب ضرب عادي كلهن مهارات بمهارات

badrobadro2010
17-02-2010, 01:10 AM
طيب انا محطم ارواح

لكن المشكل لازم اشحن ارواح

زي المصارع لازم يشحن عشان يضرب

انا لما اكون اقاتل لازم اشحن ارواح قبل مااقاتل المشكلة هي في جمع الارواح عشان تقدر تسوي مهاراة

زي الروحاني
الروحاني مايسوي شئ يستخدم المهاراة فقطبدون شروط

لكن انا قوي في المبازاة فقط مو في قتل الوحوش لفلي 76 ولحد الان انا نوب مااقدر اقتل وحوش الدير علي عكس الروحاني لفل 65 67 يقدر يموت وحوش الدير

ولما كنت انا اسوي لتخصص3 طلب مني 150 اغراض لازم اجمعهم من الوحوش

تصدقون اكثر من4 ساعات وانا اضرب عشان جمعت50 فهمست لصاحبي الروحاني خلصهم لي في الساعة جمع لي100

لذالك لازم عي الادارة تتكلم مع السرفر الاصلي وتقول لهم ينزوا شحن الارواح قبل ماتسوي المهارة

حرام والله الروحاني مايشحن وانا اشحن

اذا كنت انا اشحن طيب لازم الروحاني يشحن كمان

وشكرا

ارجوا انني فهمتكم لانكم تعرفون تنتقدون فقط

طيب حبيبي lords ليش تركت المصارع بتاعك اه

لانه نووووبولازم يشحن عشان يسوي المهارة ولازم ينتظر المهارة تتعبئ عشان يسوي المهارة

علس عكس الروحاني جان الظلام الذي سويته الذي يضرب بهاراة قوة كبيرة والمهارلااة بتاعه تتعبئ بسرعة

هذا الفرق قاتل مرة ومو عادل وانااصلا مع صاحب الموضوع لفلي76 ومااقدر اقتل وحوش العيون الساحنة بعكس روحاني لفل66 يدقر يقتلهم في ثاواني

لذالك لازم علي الالادااارة تتصرف
لانه اللعبة صارت كلها روحانيين

وعشان تتاكدون شفوا عدد الروحانيين وعدد المقاتلين وحتعرفون الفرق

Naruto Uzumaki
17-02-2010, 03:52 AM
مافيه شيء اسمه ضعيف وقوي وسمعت بعضكم يقول جان الضلام ضعفاء ههههههههههه

مين منكم جرب جان ضلاب معاه قوس لفله 65 يقتلني بمهاره وحدة وانا لفل 78 متخصص الثالث

عنده مهارات جبارة وخصيصا الي تضرب سهمين ورا بعض واسهل طريقة لو كنت صياد اشباح تبغى تقتل

روحاني اضرب السهم الي يغشي + سهمين ورا بعض يروح السي بي كله للساحر + 80 % hp لووول

لاكن راح يعبي دمه في ثواااني + يعطيك غسيل بالموية لين ما تموت لووووووول

steelooo
17-02-2010, 09:00 AM
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم هاد ثاني موضوع اشوف فيه اهانة للمبارز من قبل الي حاطو , الحمد الله انا مبارز وافتخر اني مختار تخصص مبارز تخيلو انا رحت جربت اقتل بايوم تخيلو انا وساحر باقي من دم بايوم 5% بس يا حرام على الساحر (كان هو مستحضر ارواح) غلط غلطة وضغطت لفافة كلان بليسد بس لو مكمل عليه مع ساحر كان مات وكانت lolokaty هي الشاهدة لأنو كانت تستنى برا وشافتني المهم انو المبارز شفتو اقوى تخصص في اللعبة (بس الي بيعرف يلعب بيه) ما رح طول عليكم هاد كان رأيي انا ورأي الجميع.

ahmadzzgaara
13-06-2010, 03:21 PM
هل تصدق لو قلت اني مصارع ولفلي 46 هزمت ساحر لفله 50 وانا بدون اي بفات

المصارع قوي في الدفاع والهجوم....

kadia
10-07-2010, 06:38 PM
المصارع قووي
لكن طااح سوقه

يعني ما احد صار يعرف يستخدمه + الكل طلع منه

مافي إلا كم واحد ظلو صامدين ^^

الورده البيضاء
10-07-2010, 07:07 PM
المصارع فى زمن المحاربين يزكرنى بتخصص المخادع فى لعبه اسمها شايا انا كنت بلعبها المخادع سلاحه المخالب ومهراته لازم تترص بترتيب معين عشان تعمل كومبو قاتل لكن لو طفل عمال يتكتك على الزراير كلها هيموت المصارع نفس النظام عشان تلعب لازم تكون زكى تستخدم المهاره فى الوقت المناسب عشان محدش يقدر يقتلك

hussamm
10-07-2010, 07:17 PM
السلام عليكم
بس حاب احكي انو المبارز مجرد ما صار لفلو 80 ولبس لبس كامل s80 وسلاح ايكروس يصبح الة دمار شامل ومتاكد ما احد يقدرلو pvp الا اذا كان صارخ عواصف لبسو +10 ومعا فالاكس وبيوم والنملة بيقدر يقتلو بسهولة