المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قزم جديد

F alcon
31-08-2007, 11:33 AM
سلام عليكم

كيف حالكم

انا قررت اترك الجان واحول قزم وبما ا ن لفلي 18 قلت احول بدري احسن

والأن انا قزم وقوي كمان على الذئاب ههههههه

صار لفلي 12 لكن المشكله اللي اعاني منها .. اني ما أشوف الرجال اللي اشري منهم اسلحه

والحداد ما أشوفه ..

ما اقدر اشوف غير mr cat

فقط والذئاب والغول اشوفهم

وش الحل ؟

ترى معاي مجموعه مهي بسيطه

4 بيدخلون أقزام يعني اكسبوني clap clap

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
sQr
الأقزام
cool

ame_012
31-08-2007, 02:32 PM
أهللاً بيك في عالم الأقزام انا انصحك انك تفضل معانا لأن قوة الأقزام مش سهله و لما يزيد العدد هتشوف نقدر نعمل ايه

F alcon
31-08-2007, 02:56 PM
مثل ماقوللك انا معاي 4 واحد جان وحول قزم

والثانين من بدايتهم بيدخلوا اقزام
بس شوفوا لي حل لمشكلتي :(

ame_012
31-08-2007, 03:27 PM
جرب شغل الملف البني و دوس علي check file

M_I_N_A
31-08-2007, 05:02 PM
انا مش مصدق :no: دا..دا.. دا حلم وبيتحقق .لا لا لا اكيد انا بحلم صح حد يقرصني عشان اتاكد اني مش بحل... اةةةةةةةةةةةة خلاص انت مصدقت عرفت ان انا مش بحلم انا بالعدد دا فكرة كلان الاقزام بدات تشعشع في دماغي تاني بس هيكون في تغير بسيط كدا يعني هسيبها مفاجة من دلوقتي بقول اهو لو معايا 5 اقزام اكتيف بيلعبو ياما هعمل الكلان تاني بس بعد ما يكونو اعلي من لفل 45 خمس اقزام لفل 45 او اكتر والكلان يرجع تاني اهئ اهئ انا مش مصدق لالالالا مش معقولة دا في ناس هتموت من الغيظ كدا :harhar: وفي ناس هترجع للاقزام بعد مسبيتها وفي وفي وفي لا مش قادر اتكلم انا مصدوم يا جماعة مصدوم بس سامحوني دخولي في المنتدي هيقل وفي اللعبة ممكن ينعدم الاسبوع او الاتنين الي جايين عشان موضوع عشان هغير شركة النت شدو حيلكو يا رجالة وروهم الهمة dum dum اة مشكلتك في الابديت مفيش حل غير كدا وبالمرة حدث تعريفات الفيجا بتاعتك

ame_012
31-08-2007, 05:40 PM
يعني احنا دلوقتي ناقصنا 2 و نقدر نوري الناس النجوم عز الظهر
بس يا مينا احنا عايزين نبين للمشتركين الجدد أهمية و قدرة الأقزام في اللعبة علشان يلعبوا بيها

M_I_N_A
31-08-2007, 06:00 PM
انا عامل موضوع اعرف قوتك الحقيقية للاقزام وانشاء اللعة هدعمة بالصور باذن الله خليك معايا كدا علي طول يمكن انا يقل دخولي في المنتدي واللعبة بس انت حل مكاني لغاية مرجع

F alcon
31-08-2007, 06:18 PM
اة مشكلتك في الابديت مفيش حل غير كدا وبالمرة حدث تعريفات الفيجا بتاعتك

كيف احدث تعريفات الفيجا تراني جديد .... :)
وبالنسبه للأبديت هل يتطلب تحميل اللعبه ن جديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالنسبه للكلان

اللي م وجودين حاليا من الشله وكلنا حولنا اقزام امس

loolme
lolocate
sQr
_ _ _ _ _ _

بالإضافه إلى ثنين انتظر تضبط اللعبه معاي عشان اركبها عندهم

بليز احد يشرح لي :(

prince
31-08-2007, 06:54 PM
هههههههههه قزم يا F alcon ولله اخر اشي كنت اتوقعو منك شولي ضرب على دماغك وخلاك اتروح هيك الله يعينك بس :harhar:

بس على كل حال معلش لسا عرضي موجود راح اساعدك شو ما كنت حدا لو قزم shiny

بس على فكره راح اتكون اخف من انك اتكون جني ظلام لانك بتعرف انو تخصصي هيك وبعرف عنو كتير blow

ame_012
31-08-2007, 07:01 PM
ازيك يا فادي بلاش تزعل لانك عارف قوة الأقزام في الحصار و تدمير القلاع و بعدين لو فالكون و أصحابه شدوا حيلهم و صاروا لفل 45 مفيش حد هيقدر يقف في و شنا و بعدين هتبقى مهارة التصنيع خاصة بينا و بس و اي واحد عايز يصنع حاجة هايجلنا ولا ايه يا زعيم

prince
31-08-2007, 07:10 PM
ازيك يا فادي بلاش تزعل لانك عارف قوة الأقزام في الحصار و تدمير القلاع و بعدين لو فالكون و أصحابه شدوا حيلهم و صاروا لفل 45 مفيش حد هيقدر يقف في و شنا و بعدين هتبقى مهارة التصنيع خاصة بينا و بس و اي واحد عايز يصنع حاجة هايجلنا ولا ايه يا زعيم

هههههههه انا مش زعلان يا صاحبي وانا عارف كل اشي عن الاقزام بس همه راح يتغلبو او انهم يغلبوك كتير وانا عرضت عليهم مساعدتي وراح اضلني عارضها عليهم بس الي بغير نوعو اول مره وتاني مراه راح يغيرها ثالثه ورابعه هههههههه مافي منهم فايده هالجماعه shiny

بعدين مش تشتغل العبه عندهم بلاول اذا العبه بنزلوها خربانه من الموقع بالصل :harhar:

ame_012
31-08-2007, 07:16 PM
و احما يا عم مش هنتأخر عن صحابنا و مش هنتخلي عنهم بس أهم حاجة أن ان تبقي مهارة التصبيع لينا و بس

ame_012
31-08-2007, 07:18 PM
و انا معاك ان اصل اللعبة اللي منزلينوا انه خربان و صراحة انا احسن واحد نزلته من موقع اللعبة العربي

F alcon
31-08-2007, 09:13 PM
ياليل الليل

اجلسوا يتهاوشون عندي

ياجماعه شوفوا لي حل لمشكلتي ..

ترى كلها لعبه تتسلى فيها شوي وتمشي .. يعني مش قضية فلسطين

تتهاوشوا على 5 انفار جديدين

يلا اللي ييساعدني في شكلتي بحول معاه لو كان قرد هع

انتظركم

prince
31-08-2007, 09:19 PM
ياليل الليل
اجلسوا يتهاوشون عندي
ياجماعه شوفوا لي حل لمشكلتي ..
ترى كلها لعبه تتسلى فيها شوي وتمشي .. يعني مش قضية فلسطين
تتهاوشوا على 5 انفار جديدين
يلا اللي ييساعدني في شكلتي بحول معاه لو كان قرد هع
انتظركم

يا صاحبي انتا ادرا بمصلحتك وان ما بدك اتروح روح انا بالنسبه الي مش فارقه معي 5 وله 10 حتى

بس انا بدورلك على اسم الموقع الي نزلت منه العبه ولهسه مش لاقي بس الاقيه ببعتلك اياه shiny

ame_012
31-08-2007, 09:49 PM
صح يا فادي كل واحد عارف مصلحته فين و ياعب في الفريق اللي يريحه بس احنا عايزين نعمل تواون في شخصيات اللعبة مش أكتر

F alcon
01-09-2007, 02:54 AM
فيه حل ولا لا؟

prince
01-09-2007, 04:25 AM
فيه حل ولا لا؟

في حل يا صاحبي بس اكبس هون وراح اتشوف طريفت التنزيل بالتفصيل الممل shiny

http://zm-online.net/vb/showthread.php?p=9273#post9273